Oktober!

 
autumn, foot, leaves, light, october, orange, outono, welcome, welcome october
 
Het is 5 Oktober!
De maand is al begonnen, maar toch wou ik dit artikel plaatsen.
Ik heb dit artikel geïnspireerd op het artikel van www.kittehscupcakes.nl
Dit artikel gaat over producten van de maand.

 
Drink of the month

     Thee!
De zomer is nu echt voorbij, en nu beginnen de koude herfst dagen.
Ik hou er dan echt van om thee te drinken.
 
 
 
New Month: October
 
Fashion of the month
 
Het is herfstachtig weer, en dus perfect om oversized sweaters te dragen!
Een dikke warme trui met een jean en allstars vind ik echt supermooi om te dragen in de herfst.
 
 
 
Room decoration of the month
 
Als ik aan de herfst denk, denk ik aan kaarsjes!
Het is super sfeervol en het ziet er ook super leuk uit.
 
 
Quote of the month
 
Dit lijstje vond ik op Tumblr!
Allemaal dingen die leuk zijn aan de herfst!
 
Wat vinden jullie het leukst aan de herfst?
 
Happy October!
 
♥Janny♥

Geen opmerkingen

Janny. Mogelijk gemaakt door Blogger.