Eilanden die ik wil bezoeken


















Ik ben later echt van plan om te reizen.
Het liefst zou ik de hele wereld rondreizen.
Ik vind eilanden super mooi. Gewoon het feit dat het een stukje land is wat in water ligt.
Hieronder heb ik een lijstje met eilanden waar ik super graag heen wil!

Bora Bora


Op nummer 1 staat echt wel Bora Bora.
Ik kan uren op Google kijken naar plaatjes van dit eiland.
Het water is zo helder!
Het liefst zou ik willen overnachten in een 'hut op het water' (zie foto)


Hawaii

Ook dit eiland vind ik super mooi!
Het lijkt me super leuk om daar te leren surfen.
Ik heb al veel video's over dit eiland gezien.




Koi Phi Phi

Ik denk dat weinig mensen dit eiland kennen.
Het is een vrij onbekende naam.
Dit eiland ligt in Thailand, en heeft de mooiste witte stranden
met glashelder water.
Kijk de foto hier naast, ZO mooi!



Malediven


Dit eiland kan niet ontbreken in dit lijstje.
Op Instagram wordt je overspoeld door foto's
van dit super mooie eiland. Het water is
(net als de andere eilanden in dit lijstje) glashelder!
Dit eiland staat bovenaan mijn bucketlist!

Geen opmerkingen

Janny. Mogelijk gemaakt door Blogger.