10 (eetbare) dingen waar ik dol op ben!

Hey!
Het is weer een tijdje geleden dat ik een artikel heb gepost.
Dit komt doordat ik het best druk heb met school.
Het werd na een paar dagen dus weer tijd om een nieuw artikel te schrijven.
10 (eetbare) dingen waar ik verslaafd aan ben!

Deze "tag" heb ik overgenomen van Nynke


1: CHOCOLA.
Ik hou echt van chocola. Het is zo lekker!
Thuis hebben wij een chocolade fontein. Nu ik er over nadenk: die hebben we al een tijdje niet gebruikt. Ik zal hem vanavond even testen of hij het nog wel doet ;)

2: Pizza
Wie houd er niet van?
Mijn favo pizza is denk ik pizza salami

3: Patat
Dat hoef ik verder niet uit te leggen denk ik ;)

4:  Zoute drop. (Vooral de zoute donders van de Kruidvat)!

5: Wat ik ook zo lekker vind is salmiak snoep/drop. Delicious!

6: Original Cornetto ijsjes. Ze zijn zo lekker!

7: Patatje joppie chips is mijn favoriete chips. En als ik chips krijg (dat is bijna nooit) dan vind ik dat het lekkerst.

8: Fruit. Om dit lijstje toch nog een beetje gezond te houden kies ik voor fruit ;)
Het lijkt alsof ik enorm veel snoep eet, maar ik eet bijna nooit snoep/chips/snacks.
Ik eet ongeveer 2 stukken fruit per dag.

9: Gebakte aardappeltjes. Ik hou niet zo heel erg van "normale" aardappels, maar gebakte, vind i heerlijk!

10 En als laatste: Heksenkringen. Dit zijn snoepjes, die je in de Kruidvat kan kopen.

Dit was mijn lijstje!
Welke van deze 10 vinden jullie ook lekker, en welke van deze 10 vind je totaal niet lekker?


XXX Janny

1 opmerking:

Janny. Mogelijk gemaakt door Blogger.