Blogdoelen September


Vandaag is het echt heerlijk weer!                                                                                                                         Ik heb net gevoetbald samen met mijn broertje, Nynke en haar broertjes.                                                                                                 

Ik zit nu heerlijk in de tuin te bloggen.                                                                                                                                                                                     Ik heb een nieuw plekje gevonden om te bloggen: In de tuin naast ons vijvertje! SUPER relaxed! Af en toe zie ik een vis zwemmen, en kippen die bij me op schoot willen (we hebben tamme kippen). Wel een nadeel: Voor me zit een kruispin een web te maken :o                                               

 

Ik zit heel vaak te denken: wat wil ik bereiken met DiamondBeautys?

Dus heb ik besloten om elke maand doelen voor DiamondBeautys te maken.                   
Wel doelen die mogelijk zijn binnen een maand. Dus bijvoorbeeld niet: Het beste blog worden. Haha

Augustus is nu weer voorbij (wat ging dat snel) en ik heb wel een aantal doelen behaalt met DiamondBeautys. Ik heb meer bezoekers gekregen, meer pageviews, super lieve en leuke reacties, heel veel artikels geschreven, mijn layout aangepast en weer actief bezig zijn op instagram (www.instagram.com/diamondbeautys_)

Nu ik het zo allemaal typ: Ik ben best wel productief bezig geweest deze maand haha!

Nu de doelen voor deze maand:

-          Meer bezoekers

-          Bekender worden op internet

 

Dit zijn de 2 doelen waar ik helemaal voor wil gaan deze maand September!

 

 

Dit was het artikel!

Nu je deze zin leest, heb je waarschijnlijk ook de rest gelezen.

Daar wil ik je suuuper erg voor bedanken! <3

 

 

XXX

 

Janny

Geen opmerkingen

Janny. Mogelijk gemaakt door Blogger.