L'oreal Steampod






Vandaag heb ik een steampod behandeling gekregen bij de kapper!
Echt super leuk!
Je kon de `behandeling` liken op Facebook,

om de behandeling te winnen.
Ik ben dus de winnaar gewonnen :D

Zo ging de steampod behandeling:

Als eerste heeft de kapper mijn hele haar doorgekamd, zodat het helemaal klit vrij was.
Omdat de steampod heel erg heet was, moest er eerst "bescherming- crème" tegen de hitte in mijn haar worden aangebracht.
En toen de steampod helemaal opgewarmd was, kon de kapster mijn haar beginnen te stijlen.
Een steampod is over de 200 graden heet!
Je zou zeggen dat je haar dan helemaal verschroeid, maar het is juist supergezond voor je haar!
Het zorgt ervoor dat je haar heel erg gaat glanzen, en de steampod geeft je haar verzorging.

Maar, terug naar het stijlen.
In de steampod zit een soort kammetje die ervoor zorgt dat het haar nog stijler wordt.
Ik heb heel erg dik haar, en dat krijg je niet met een gewone stijl tang, stijl.
Maar toch is het met de steampod gelukt.
Wat het verschil is tussen een stijltang en een steampod?
Een steampod is een soort "stoomstrijkijzer.
Er komt allemaal stoom uit, en dat zorgt ervoor dat je haar heel erg stijl wordt.

Binnen een halfuur was mijn hele haar gestijld.
Echt WOW het is echt supermooi geworden.

Het enige nadeel is dat als je haar al maar een beetje nat wordt, dat het dan alweer gaat "krullen".

Het is zeker de moeite waard om eens een steampod behandeling te nemen!

1 opmerking:

Janny. Mogelijk gemaakt door Blogger.