Herfst

Herfst

Heey!
De herfst is weer begonnen, en daarom heb ik hieronder een lijstje gemaakt met een aantal dingen die ik echt leuk vind aan de herfst.


Sweater Weather.

Het is vaak super koud in de herfst, en dus perfect weer om warme, dikke truien te dragen.


Herfst kleren kopen.

Shoppen is altijd leuk ;)
Ik ga binnenkort weer naar de Primark, om nieuwe herfstkleding te kopen!

chocolate, chocolate milk, cream, drinks, ds, hot, love, marshmellows, whipped cream, winter

Herfst food.

In de herfst drink ik vooral warme dranken.
Zoals warme chocolade melk, maar vooral thee!
Oja, ook de pepernoten liggen alweer in de winkel :)


Natuur.

Echt elk seizoen heeft wel iets moois qua natuur.
In de herfst vind ik de kleuren van alle blaadjes super mooi, en ook kastanjes enz.

Hebben jullie nog iets wat jullie super leuk vinden aan de herfst?

XXX Janny

1 opmerking:

Janny. Mogelijk gemaakt door Blogger.