Shopping list

Shopping list

Binnenkort ga ik naar
de Primark,

en dus heb ik een lijstje gemaakt met kleding die ik echt super mooi vind, en die ik echt wil hebben deze herfst.

goosecraft-jasjes-liefde
Een leren jackje! Hierboven zie je er een aantal, en mijn favoriet is de zwart leren jack.
Je kan het echt overal bij dragen!






















Sjaals!
Het is super koud buiten, en een sjaal is lekker warm.
Ook ziet het er nog eens leuk uit.

























En natuurlijk een dikke, warme trui!
In dit weer loop het liefst in warme truien.
Ik hou niet van al te dikke truien, zodat je je helemaal kapot zweet, maar net zo als je hierboven op het plaatje ziet.

Dit was mijn shopping list.
Dit zijn een paar kledingstukken, die ik echt wil kopen haha.

Wat is jouw favoriete kledingstuk in de herfst?

Liefs, Janny



3 opmerkingen:

  1. Mooie items staan er op je shopping list! Ik wil ook nog heel graag een mooie nieuwe sjaal kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Heb net je blog even bekeken, super leuk! ;)

      Verwijderen

Janny. Mogelijk gemaakt door Blogger.