Weer bloggen














                                                                                                                                                                    Hey!                                                                                                                                                           Na 2 jaar heb ik weer eens ingelogd op blogger.com.
Ik heb de site aangepast, en de grootste verandering is dat ik de blognaam heb veranderd.
Ik vond DiamondBeautys,




 de voornamelijke blognaam, namelijk te kinderachtig en omdat ik deze 
website beheer heb ik ervoor gekozen om de naam te veranderen naar Janny.

Wat kan je verwachten op dit blog?
Echt van alles en nog wat!
Van reviews en outfits naar persoonlijke verhalen en tips.

Morgen komt er een 'echt' artikel online, dus hou mijn blog in de gaten!
Rechtsboven op de site vind je waar je me kunt volgen op social media.
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe logo? Laat het weten in de reacties.

X Janny


2 opmerkingen:

Janny. Mogelijk gemaakt door Blogger.